Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl  !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas
Przyczepy,porady, technika,dowcipy, spotkania i inne.

WAKACJE !!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny

PostWysłany: Nie 20:51, 30 Lip 2006    Temat postu:

a oto informacji ciąg dalszy;gościliśmy my Lepciaków u siebie w Strażowie a potem Lepciak z żoną udali się w Bieszczady.Tutaj pole do opisu pozostawiam Lepciakowi jak wróci z wakacji,ja tylko dodam że pstrąga żeśmy zjedli,no i może jedna fotkę jak kąpiemy się w niesamowitej sceneri w rzece solince
A sms-y donoszą że lepciak już dalej wędruje w kierunku Sosnowca.

PostWysłany: Pon 5:38, 31 Lip 2006    Temat postu:

No to widzę, że po powrocie relacja z Białogóry jest pełana Smile
Spotkanie naprawdę było udane.
Leszku do kiedy Lepciak jest w Bieszczadach i gdzie stacjonuje?
gucio

Dołączył: 09 Gru 2005

Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 16:23, 31 Lip 2006    Temat postu:

w najbliższy weekend będzie na Przeczycach, a dziś pisał sms-a, że jest w Nowym Sączu.

PostWysłany: Czw 11:12, 03 Sie 2006    Temat postu:

Prusiak napisał:
Ja natomiast przypinam swoja chateau i jede dzis w nocy. Kierunek - Morze Bałtyckie. Miejscowosc Dębki. 3 tyg. wypoczynku. Cool

Pozdrawiam Very Happy

No to musieliśmy sie gdzieś mijać bo ja dopiero wczoraj, po przeszło 4 tygodniach z Dębek powróciłem Razz

gucio

Dołączył: 09 Gru 2005

Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 15:12, 03 Sie 2006    Temat postu:

Wszem i wobec podaję co następuje....
lepciak zameldował się w Boguchwałowicach i czeka tam na spotkanie z hmm..... południowcami ?! Wink Myślę, że nie tylko Smile

jon104 może też wpadniesz w odwiedziny ?!

Wszystkich chętnych gorąco zapraszam !!!!

PostWysłany: Czw 17:44, 03 Sie 2006    Temat postu:

Dzieki,ale do urlopu niestety jeszcze .... dlugie 3 tygodnie Crying or Very sad

PostWysłany: Czw 20:36, 03 Sie 2006    Temat postu:

trochę mi szkoda że nie będe mógł przybyć ,ale liczę Guciu że jakąś relację zamieścisz.Ja jeździłem prawie cały lipiec to teraz trzeba popracować.Życzę przyjemnego spotkania.

PostWysłany: Sob 16:32, 05 Sie 2006    Temat postu:

gucio napisał:
Wszem i wobec podaję co następuje....

jon104 może też wpadniesz w odwiedziny ?!

Wszystkich chętnych gorąco zapraszam !!!!

No cóż, teoretycznie bym mógł, ale praktyka temu przeczy Crying or Very sad Szkoda Sad

PostWysłany: Sob 14:38, 12 Sie 2006    Temat postu:

BIAŁOGÓRA jeszcze,
Od białogórskiego spotkania minął miesiąc a fotek Bartka i Marka nie widać. Myślałem, że coś fajnego zaprezentują a oni chyba jeszcze przeżywają Białogórę i nie mogą rozstać się ze wspomnieniami.
Hej chłopcy z klockami na trawie - to do Was! Ten bliższy pewnie słucha dobranocki.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 17:15, 12 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Sob 16:19, 12 Sie 2006    Temat postu:

My - lepciaki uświadomiliśmy sobie, że po obsłużeniu naszych forumowiczów - urlopowiczów sami potrzebujemy wypoczynku. Spakowaliśmy się i 24 lipca o 4.00 wyruszyliśmy naszym taborem szosą warszawską w Bieszczady. Aby ominąć stolicę, w Płońsku odbiliśmy na Wyszogród. Po minięciu mostu usłyszałem dziwne telepanie dochodzące z tyłu pojazdu. Wyglądało to na łożysko lewej półosi. Czterdziestką dokulałem się do Sochaczewa gdzie każdy mechanik zauważywszy obcą rejestrację od razu twierdzi, że roboty ma full (a samochodów na placu jak na lekarstwo) więc i cena będzie full. Wreszcie dotarłem do warsztatów DAEWOO (Polonez to też częściowo ta marka), gdzie po trzech godzinach łożysko wymieniono ale tylko dlatego, że zamienna część była w sklepie 30 m dalej. Dobrze, że nie jechałem Nissanem (magazyny w Belgii) lub Volvo (magazyny w Geteborgu) bo wtedy resztę urlopu spędzilibyśmy na placu przywarsztatowym. Po naprawie ruszyliśmy z kopyta do najbliższego campingu z kąpieliskiem po drodze na Rzeszów. Padło na Kozienice - camping ładnie położony w starym lesie nad Wisłą. Cena pobytu od pary + zestaw auto i przyczepa = 15,- plus prąd. A prąd do woli i to ZA DARMO.
Wiadomość dla dziewczyn: przy wjeździe na camping sklepy: Albrecht, Biedronka i jeszcze 4 znane marki. Wszystkie obok siebie.
Wiadomość dla facetów: na terenie campingu 3 chmielowe źródełka po niewyobrażalnej niskiej cenie za butelkę.
Na tym campingu lepciakowa wypróbowała wykonanego przeze mnie suszaka na podst. zdjęć z forum. Dostałem nagrodę.
Na drugi dzień jazda do Leszków ze Strażowa przez Rzeszów. Na miejscu wolnego terenu dla wszystkich forumowiczów.
Od razu wzięliśmy się za dopasowanie suszaka do leszkowej przyczepy gdyż ta ma inne uchwyty.
Wiadomo, że się udało więc okazja do zorganizowania grilla sama się znalazła.
Informacja dla naszych forumowiczów: Jeżeli któryś z naszych będzie wybierał się na daleką Syberię lub Kamczatkę to ostatni postój w Polsce może wykonać w bazie u Leszka.
Na trzeci dzień wyruszamy w Bieszczady i według wskazówek Leszka docieramy do campingu
Camping rewelacja: płaska i wykoszona łąka o wymiarach 100m szerok i 300 m długości. Koszt pobytu naszego zestawu + taksa klimatyczna 19 zł
Woda do mycia - z rzeki, do picia - ze studni, zimna, taka jak być powinna. Na drugi dzień dotarł do nas Leszek i przykulał bochenek chleba. Dziewczyny niech zwrócą uwagę na dobrze wyeksponowane paznokcie (właśnie po konserwacji).
Chlebek jak widać trochę przyduży ale daliśmy sobie z nim radę.
Oprócz chleba Leszek przywiózł jeszcze niespodziewanki dla Małgorzatki, Hani i Marceliny. Jak na razie są to trzy najmłodsze laski uczestniczące w forumowych wyprawach carawaningowych. Z Leszkiem i jego synem Adrianem zaliczyliśmy przejazd bieszczadzką kolejką
Byliśmy na super pstrągu z grilla w miejscu dobrze znanym Leszkowi
a potem musieliśmy się rozstać gdyż Leszek wracał do pracy.
A my dalej na zwiedzanie Bieszczad.

PostWysłany: Sob 17:08, 12 Sie 2006    Temat postu:

Aby poznać Bieszczady, trzeba je zaliczyć osobiście a nie zobaczyć na zdjęciach. Dlatego ograniczę sie do kilku ciekawostek bez pokazywania widoczków.
Krzyż z podków końskich
Grill wielorodzinny na bieszczadzkim campingu wykonany z bojlera. Wierzę, że Marek_Janusz jako zawzięty majsterkowicz z tym problemem sobie poradzi i w przyszłym roku zapewni nam wszystkim bezstresowe, wieczorne grillowanie w forumowej grupie. Guciu będzie mu za to wdzięczny.
Najmniejsza caravanka
Następny camping już w Starym Sączu
Położony na granicy Nowego i Starego Sącza w widłach rzek: Dunajca i Popradu. Teren płaski wsród starych sosen, sanitariaty nowe, niezbyt tłoczno. Z tego campingu robiliśmy wypady do Krynicy na sanki,
krajoznawcze do Krościenka, Szczawnicy oraz Niedzicy gdzie znajduje się bardzo ładny oraz nowoczesny i niedrogi camping.
Do granicy 300 m
Pakujemy się na campingu w Starym Sączu
i wyjeżdżamy w stronę Boguchwałowic gdzie mieści się letni sztab klubu compas

PostWysłany: Nie 19:24, 27 Sie 2006    Temat postu:

KONIEC WAKACJI
Po udanych wakacjach 2006 zakończonych grzybobraniem na campingu w Przywidzu lepciaki z Północy
opuścili kurtynę
i po cichu zwinęli interes udając się do domu

PostWysłany: Pon 14:44, 28 Sie 2006    Temat postu:

Tylko pozazdrościć grzybobrania,teraz jedząc w zimie podczas świąt wigilijny barszcz z grzybkami można wspominać udane wakacje i planować następne.

PostWysłany: Pon 17:59, 28 Sie 2006    Temat postu:

lepciak napisał:
BIAŁOGÓRA jeszcze.
Od białogórskiego spotkania minął miesiąc a fotek Bartka i Marka nie widać.
(...)

Co prawda mnie do tablicy nie wezwałeś, ale może znalazłem powód, dla którego fotki Bartka i Marka nie wyszły Question Laughing Laughing Laughing

A swoją drogą to co się dziwić, że przyczepy chłopaków tak wspaniale są modernizowane skoro pomysłowość ich nie ma granic Wink

PostWysłany: Pon 20:44, 28 Sie 2006    Temat postu:

joneczku 104
Masz całkowitą rację. Zajęty doglądaniem całości nie zwracałem uwagi na szczegóły. A tylko Marek i Bartek przysadzili się do tej butelki i tylko oni opanowali sztukę robienia zdjęć przezentowaną przez tę blondynkę.[link widoczny dla zalogowanych]
I dlatego zdjęć do dzisiaj nie mamy.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna -> Archiwum. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)