Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl  !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas
Przyczepy,porady, technika,dowcipy, spotkania i inne.

Bieszczady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny

PostWysłany: Pon 18:47, 12 Cze 2006    Temat postu:

Mimo deszczu i zimna postanowiliśmy zaglądnąć do Wetliny(piatek-sobota).W Bieszczadach pusto ,turystów zero.Zatrzymliśmy się na campingu przy hotelu "Górskim" .Byliśmy tam jedynymi turystami.A oto kilka fotek :
widok na góry pokryte chmurami,widać jak wieksza część gór znajduje się w chmurach
a to bacówka w środku gdzie robi się bunc i oscypki. słabo widac bo palenisko nie posiada komina i dym jest w całym pomieszczeniu.
no i jeszcze rzeka Wetlinka płynaca przez Wetline .
jak widać camping jest doskonale przygotowany na przyjęcie turystów,trawa wykoszona i przygotowany teren na ognisko .Pod przyczepy jest przygotowany teren utwardzony,przy stanowisku jest kran z wodą,gniazdko 230 i odpływ na brudną wodę.A to moja przyczepa na tym campingu:

PostWysłany: Śro 7:29, 14 Cze 2006    Temat postu:

Jak Leszku cenowo wypada ten kamping?

PostWysłany: Śro 8:01, 14 Cze 2006    Temat postu:

ZA dobę od przyczepy 30 zł i to juz są wszystkie opłaty(prąd,woda itd...).
Dokładnie jest na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

PostWysłany: Nie 7:57, 13 Sie 2006    Temat postu:

Teren płaski - wykoszona łąka 300 m na 100 m oddzielona od szosy szczelnym żywopłotem. Teren oświetlony z przyłączami do przyczep. Ciepła woda cały czas. Pitna zimna woda ze studni dostępna cały czas.
Ceny umiarkowane - 19,- z taksą klimatyczną doba od całości. Dostępne drewno na super ognisko, jest miejsce na ognisko.
Byłem, widziałem, polecam.

PostWysłany: Nie 11:31, 13 Sie 2006    Temat postu:

No chłopaki to za rok na tydzień jade w bieszczady , no skusiliście mnie

PostWysłany: Nie 12:26, 13 Sie 2006    Temat postu:

Jeżeli do dyskusji włączy się Artly ze swoją wiedzą o Bieszczadach albo zgada się z Leszkiem i razem utworzą bank wiadomości o tym regionie to nie pozostanie nam wszystkim nic innego jak spotkać się tam we wrześniu i to jeszcze w tym roku. Kto nie ma urlopu niech zachoruje. Na Bieszczady można zachorować i jest to choroba nieuleczalna.
Byłem, widziałem i zachorowałem.
WE WRZEŚNIU BIESZCZADY SĄ NAJPIĘKNIEJSZE

PostWysłany: Pon 19:53, 14 Sie 2006    Temat postu:

"... to nie pozostanie nam wszystkim nic innego jak spotkać się tam we wrześniu i to jeszcze w tym roku".No tak nic prostszego jak przejechać około 800 km znad morza,ale znając Lepciaka to wcale nie uważam tego za nierealne do wykonania.I co Wy na to ???

PostWysłany: Czw 23:23, 09 Lis 2006    Temat postu:

jako że z wrześniowych bieszczdzkich planów nic nie wyszlo,to może chociaż fotka
jaką zrobilem końcem września w okolicach Terki.Widać jak bieszczadzkie lasy nabierają kolorów.Można chociaż popatrzeć w zimne zimowe wieczory
jeszcze bieszczady gdzieś w okolicach Chrewtu
no i ostatnie promienie słońca z zapory w Solinie ,jak dla mnie to chyba ten zachód to już do wiosny bo za zimą w bieszczadach nie przepadam ,ale kto wie...

PostWysłany: Pią 6:35, 10 Lis 2006    Temat postu:

No niestety mnie w tym roku poza wielkanocą nie udało sie dotrzec w Bieszczady ale myśle że w przyszły sezonie uda sie zobaczy wiosenne i jesienne Bieszczady.

PostWysłany: Pią 7:13, 10 Lis 2006    Temat postu:

Artly, chyba w tym roku korzystałeś z nieaktualnego atlasu samochodowego gdyż jak zdążyłem się zorientować to do Bieszczadów z nas wszystkich Ty masz najbliżej i chyba dlatego miałeś kłopoty z dotarciem. Dobrze pamiętam, że trafiłeś do Białogóry gdzie poznaliśmy się, spotkaliśmy się również daleko od Twojego domu bo w Przywidzu. Chyba na przyszły rok załatwimy Ci aktualną mapę bo planujemy akcję właśnie na Twoim terenia i byłoby nam przykro gdybyś znowu w Bieszczady nie dotarł.

PostWysłany: Pią 8:20, 10 Lis 2006    Temat postu:

Zbyszku w Bieszczady to ja już jadę z zamkniętymi oczami Very Happy,
niestety w tym roku czas mi nie pozwolił na dotarcie w te okolice,
zato zachaczyłem o jesienny Ojców, Tatry i Pieniny Smile
A co do sezonu 2007 to dawajucie znać tylko trochę wcześniej żeby sie nie okazało, że jestem na drugim koncu Polski i bardzo chętnie sie spotkamy. A ostatnio nie mogłe m dotrzeć ponieważ jak byliście w Bieszczadach to jeszcze nie dotarłem do Rzeszowa, a potem wystraszył Was deszczyk i uciekliście do Sosnowca Smile

PS Ten czas tak ostatnio zaiwania, że nawet nie mam kiedy 10km podjechać do Leszka i zawieść mu obiecane okładziny Sad

PostWysłany: Sob 0:03, 11 Lis 2006    Temat postu:

to te okładziny mogą poczekać jak będziesz miał wolną chwilę bo zimą i tak nie wyjeżdzam, ale relacji z Ojcowa i gór to już Ci chyba Artur nie przepuścimy.Jak zimą bedziesz miał trochu czasu to może coś napiszesz bo mało jest relacji z tamtych terenów.A i o bieszczadach by się coś przydało bo przypuszczam że wiesz o nich chyba wiecej odemnie.

PostWysłany: Sob 6:45, 11 Lis 2006    Temat postu:

Jadąc w tym roku z Bieszczad na spotkanie do chłopaków z Sosnowca, za namową Marek-Janusza zawadziliśmy o Ojców oraz blisko niej położoną jaskinię nietoperzy. Z powodu niezbyt udanej pogody zbyt dużo nie zobaczyliśmy więc również czekamy na relację.

PostWysłany: Pon 6:42, 13 Lis 2006    Temat postu:

To na szybko odnośnie Ojcowa, Tatr i Pienin:)
Ojców ma bardzo ładne położenie, widoków, jak w tatrach czy bieszczadach niema, zato jest duża iloś jaskiń do zwiedzania niestety nasze jaskinie nie są tak barwne jak słowackie, polecał jaskinie ciemną i nietoperzową, pierwsza zwiedza się ze świecami, w październiku zlatują siejuż nietoperze więc można je zobaczy.
Ogólnie Ojców i najbliszą okolice można obskoczy w 2 dni.
Co do pol kempingowych jedno widziałem w ojcowie są chyba z dwa obok gospodarst agroturystycznych ale niekorzystałem (iloś zaplanowanych miejsc do zwiedzenia uniemożliwił mi wyjazd z przyczepą Sad).
Co do Tatr to poprostu rewelacja w tym okresie, ludzi mało, nawet nad Morskim Okiem, kolorów jesiennych coprawda jeszcze nie było ale same szczyty już miały brązowe odcienie traw, pierwszy raz byłe w tym czasie w Tatrach, i ze względu na mało ilośc turystó polecam ten okres, trzeba tylko bra poprawki na szybko zapadający zmrok.
Co do Pienin to standartowy spływ dunajcem drogi ale polecam,
No i wreszcie udało mi sie dotrze do wąwozu Homole w Szczawnicy
to taka mała namiastka Słowackiego Raju
Wygląd na to, że co do Pienin to dobra baza wypadowa jest z kempingu w Niedzicy.
No pa Bieszczadach to mam zamiar wtym roku pochodzi zimą
tylko trzeba trafi na pogodę, w tym roku w styczniu byłem pod Małą Rawką było -4 słoneczko zmrożony szron warunki idealnie niestety dojechaliśmy koło 12 i z 3 latkiem nie podjołem decyzji o zdobywaniu szczytów, pospacerowaliśmy tylko trochę po lesie, w nie których miejscach przydały by się rakiety śnieżne, ale ogólnie wtedy dało się chodzi beznich)
Pozdrawiam
sgrzegorz

PostWysłany: Nie 9:14, 25 Mar 2007    Temat postu: tanio

Bieszczady- Brzegi Górne. Dobry punkt wypadowy na Połoniny . Trochę dziko ale z własną przyczepą to jest super. Ceny do negocjacji u pani w sklepiku. Dobrze zabrać rowery, bo zjechać samochodem z głównej drogi w Bieszczadach to nie radzę i nie łakomcie się na skróty wynikające z mapy często boczne drogi są niedoprzebycia .
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna -> Kempingi w Polsce. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)