Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl  !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas
Przyczepy,porady, technika,dowcipy, spotkania i inne.

Kresy wschodnie

PostWysłany: Pią 21:21, 03 Mar 2006    Temat postu: Kresy wschodnie

Witajcie, za często nie piszę, ale czytam wszystkie posty. Mam niestety pracę, która nie bardzo daje mi możliwość pisania...

Tak się składa, że planuję pierwszą wyprawę na weekend majowy, więc pomyślałem o Was. Znajomy poleca mi kresy wschodnie, a konkretnie wyprawę wzdłuż granicy ukraińskiej. Podobno jest tam wiele ciekawych i dzikich wręcz miejsc. A i ludzie, i kultura sprawiają, że podróżuje się jakby do innego świata. Dzikość, tejemniczość i wszechobecna bieda tamtych terenów sprawia, obawiam się, że ta pierwsza moja wyprawa z przyszczepką będzie bardzo ciężka, bo nie spodziewam się campingów o klasie conajmniej jednogwiazdkowej (w ogóle się w sumie nie spodziewam campingów Smile).

Nie bardzo wiedziałem, gdzie zadać to pytanie więc zdecydowałem się tu. Może ktoś z Was podróżował tamtymi terenami? Czy w miejscach bezcampingowych luzie chetnie przyjmują turystów na swoje place? Ile zapłacić takiemu gościnnemu człowiekowi?

No i może jeszcze jest coś, o czym powinienem wiedzieć?
Pozdrawiam wszystkich, Adriano.

PostWysłany: Pią 22:58, 03 Mar 2006    Temat postu:

Często jadac w Bieszczady nie jadę prosto z Rzeszowa do Sanoka i dalej..,lecz wybieram nieco dłuzszą drogę właśnie częściowo ocierającą się o kresy wschodnie.
Jadę do Przemyśla a z tamtąd dopiero w Bieszczady.Jadąc z Przemyśla do Ustrzyk Dolnych jedzie się blisko granicy z ukrainą.Widoki są wspaniałe bo jesteśmy w okolicy gór słonnych.Co do dzikosci tamtych terenów i biedy ludności to fakt rzuca się w oczy.Zatrzymywałem się tam tylko przy drodze na krótkie postoje więc nie powiem ci nic o campingach(dla mnie to był krótki 2 godz odcinek drogi).Ale ja tylko ocierałem się o kresy .Nie wiem jakie tereny pogranicza Ty chcesz zwiedzać ,gdybyś napisał wiecej to może bym w czymś pomógł.Ale na poczatku maja nie planuj zapuszczania sie w najdziksze miejsca no chyba że lubisz wszechobecne błoto i związane z tym kłopoty.

PostWysłany: Pią 23:28, 03 Mar 2006    Temat postu:

będę jechał od Warszawy/Mińska Mazowieckiego na wschód i później na dół Smile na południe. Na razie tylko tyle wiem, trasa w trakcie przygotowania, będę miał w przyszłym tygodniu. Ale planuję (planujemy, bo jedziemy z 4 osoby) jechać mniej więcej wzdłuż drogi 816 (taki ja mam numer - wzdłuż granicy) i od czasu do czasu odbić gdzieś w jakieś ciekawe miejsce.

O błoto się nie martwię. Wszędzie go pełno, więc bądź co bądź - jest to część krajobrazu w danej chwili w danym regionie. Zakopać się nie powinienem, a nawet jeśli - mam cały czas łańcuchy w autku. A nawet jeśli Smile to mam CB i się krzyknie po jakiegoś mobilka, który mnie wyciągnie.

Za moim oknem własnie spadły kolejne centymetry śniegu, ale ja się nie załamuję i czekam na maj Smile

My tu pisiu, pisiu, a chłopaki siedzą w Będzinie i popijają Smile

PostWysłany: Sob 10:53, 04 Mar 2006    Temat postu:

816 to calkiem inne rejony pogranicza,to juz musi pomóc ktoś inny.A co do błota to chodzilo mi o ewentualne piesze wycieczki i miejsca pod zatrzymanie się(bo to przecież dopiero poczatek maja)Ale czasem trochę nietypowosci dodaje uroku wyprawie.Zyczę powodzenia!

PostWysłany: Sob 10:56, 04 Mar 2006    Temat postu:

dzięki wielkie, zapowiadają upalny weekend majowy, więc jestem dobrej myśli. A co do trasy, to poznam ją dopiero w przyszłym tygodniu. A może ktoś zna coś ciekawego w tamtych rejonach, co mógłby polecić?

Pozdrawiam, Adriano

PostWysłany: Sob 10:59, 04 Mar 2006    Temat postu:

Hehe.... Dokładnie o tej godzinie, o której wysłałeś posta... stał nad nami kierowca, więc musieliśmy grzecznie zrobić po ostatnim łyku złotego napoju i się pozbierać Smile

Ale było fajnie, laseczki się kręciły (ale z chłopakami bez karków brr... ) atmosfera OKI i coż..... Zapraszamy na następne spotkania knajpkowe !!! Smile W każdy pierwszy piątek miesiąca, tylko "knajpki" się zmieniają Smile Ale informujemy o tym na forum Smile

A co do wątku.....
Od jakiegoś czasu myślę o czymś podobnym, aby się wybrać w trasę objazdową od punktu, do punktu i pozwiedzać trochę nasz kraj. Nie chodzi mi o przemierzanie bezkresnych i nieodkrytych jeszcze terenów, tylko o trasę z zamkami, muzeami, skansenami, pięknymi widokami itp, itd Smile)

Niestety, nie wiem jak się zabrać za planowanie trasy Sad

PostWysłany: Sob 11:05, 04 Mar 2006    Temat postu:

O, Gucio się zbudził Smile

Trasę objazdową to ja już zrobiłem w zeszłe wakacje. Po polsce oczywiście. Objazd trwał 17 dni. Trasa wyniosła około 3,5 tys kilometrów. Zwiedziłem wszystkie najciekawsze miejsca od Mielna, przez Trójmiasto (trasą nadmorską), przez Mazury (szlakiem bunkrów i innych pozostałości poniemieckich), przez Warszawę (w czasie meganawałnicy stulecia) i wreszcie do Czeladzi.
Oj było rewelacyjnie. Wprawdzie z namiotem, ale tak mi dał w kość, że dzień po przyjeździe zakupiłem przyczepkę Smile

A planowanie trasy to nic trudnego. Ale musiałbyś już coś myśleć o tym i rozpytywać na lewo i prawo... no i kasę oszczędzać, bo to też kosztuje...

Pozdrawiam, miłej soboty!

PostWysłany: Sob 14:33, 04 Mar 2006    Temat postu:

Adriano.... Teraz dopiero mnie olśniło, że jesteś z Czeladzi Smile Nawet tablice rej. masz będzińskie Wink, a na spotkanie nie wyraziłeś zainteresowania ?! Hmm... Szkoda !!! Sad

Może na następnym spotkaniu zaszczycisz Nas swoją obecnością ?! Wink

PostWysłany: Sob 22:58, 04 Mar 2006    Temat postu:

Gucio Smile spotkanie - jak najbardziej, pod warunkiem, że przedłużysz dobę o kilka godzin, albo unieszkodliwisz moich pracodawców, którzy chcą coraz więcej i więcej ode mnie...

Adriano

PostWysłany: Nie 1:12, 05 Mar 2006    Temat postu:

Daj namiary na tych pracodawców/wyzyskiwaczów !!!

Zajmiemy się nimi Wink

PostWysłany: Sob 14:57, 25 Mar 2006    Temat postu:

Mój kumpel podróżował z przyczepą od Białegostoku wzdłuż wschodniej granicy przez Bieszczady do Tarnowa i tak był tą trasą zachwycony, że w tym roku ja planuję coś podobnego. Bieszczady mam zaliczone w każdym calu gdyż 7 lat temu mieszkaliśmy u gościa który budował zaporę w Solinie i znał chyba wszystkich na tym terenie. Załatwił nam indywidualne zezwolenie na wjazd do Parku Krajobrazowego Doliny Sanu. Zaliczyliśmy rezerwaty Tarnawa i Litwin na samym południowym krańcu Polski. Tam nawalony samochód to mogiła - nigdzie żywej duszy a komórkę można sobie wsadzić... Jeżeli wybieracie się w tamte strony to zabierzcie ze sobą piwo. Dla nas było przydatne przy nielegalnym przekroczeniu ukraińskiej granicy na Sanie podczas integracji z sympatycznymi pogranicznikami Ukraińskiej Armii. W zamian chcieli zorganizować swojskiego samogonu, ale obawialiśmy się, że podczas emitowania przy ognisku przyśpiewek polsko-ukraińskich dojdzie do takiej eskalacji głosów, że zbiegną się żołnierze polskiego WOPu oraz słowackiej Armii a my zostaniemy głównymi bohaterami filmu: Jak rozpętałem IV wojnę światową. Kto może niech goni w Bieszczady; naprawdę warto.
JanuszB

Dołączył: 05 Mar 2006

Skąd: IMIELIN (SBL)

PostWysłany: Czw 21:53, 01 Gru 2011    Temat postu:

Ciąg dalszy na nowym forum .

ZAPRASZAMY !

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum przeniesione na www.Kompasklub.pl !!! ZAPRASZAMY !!!!Forum Klubu Caravaningowego Kompas Strona Główna -> Kempingi w Polsce. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)